- Locatie
BEL-kantoor, Raadzaal 0.26
- Voorzitter
- E.G.M. Hurink
- Toelichting
-
De vergaderingen zijn openbaar en worden audio uitgezonden.
Spreekrecht:
Wilt u inspreken, meldt u aan bij de griffie@laren.nl of 06-30220220
Agendapunten
-
1
Bijlagen
-
2
Bijlagen
-
3Mededelingen
-
4Meldingen Portefeuillehouders m.b.t. Gemeenschappelijke Regelingen
-
5Rondvraag
-
6
Toelichting/vragen raadslid Larens Behoud:
- wat is de prognose; achteruit- maar ook vooruit kijkend?
- hoe staat het met de maatwerkvoorzieningen en waar bestaan deze uit?
- hoe gaat het met de dashboardvoorzieningen?Bijlagen
-
7
Door middel van de P&C documenten wordt sturing gegeven aan de doelstellingen en wordt verantwoording afgelegd over de resultaten. Door de programmastructuur uniform en eenduidig voor zowel Blaricum, Eemnes en Laren in te richten hebben we communiceerbare en herkenbare programma’s voor inwoners, bedrijven en de raad. Daarnaast kunnen we hiermee de P&C en administratie ook uniform en eenduidig inrichten, weet de organisatie op welke plek welke activiteit thuishoort en kunnen we zo efficiënt werken
Voorstel:
De programmastructuur vast te stellen en deze vanaf de P&C cyclus 2025 toe te passen in de P&C documenten.Bijlagen
-
8
Het evenementenbeleid is toe aan actualisatie. Zowel organisatoren als de gemeente hebben behoefte aan een document waarin de verschillende aspecten rondom evenementen samenkomen.
Voorstel:
I. in te stemmen met de uitgangspunten van het evenementenbeleid
II. kennis te nemen van de door het college c.q. de burgemeester vast te stellen beleidsregels (zoals genoemd in bijlage 1 van het evenementenbeleid).Bijlagen
-
9
Bijlagen